כל מה שרציתם לדעת על משקפי מולטיפוקל

מומחי אופטיקה קמחי עונים על השאלות: מי צריך משקפי מולטיפוקל? כמה זמן לוקח להתרגל אליהם ומה כל-כך מיוחד בהם? אם הגעתם לגיל 40 כדאי שתקראו
מומחי אופטיקה קמחי עונים על השאלות: מי צריך משקפי מולטיפוקל? כמה זמן לוקח להתרגל אליהם ומה כל-כך מיוחד בהם? אם הגעתם לגיל 40 כדאי שתקראו...

מומחי אופטיקה קמחי עונים על השאלות: מי צריך משקפי מולטיפוקל? כמה זמן לוקח להתרגל אליהם ומה כל-כך מיוחד בהם? אם הגעתם לגיל 40 כדאי שתקראו…

נתחיל במספר עובדות שלא ידעתם על משקפי מולטיפוקל. עובדות שהפכו למיליוני אנשים את איכות הראייה לטובה יותר. ביפוקל (משקפיי ראייה למשרד) הייתה הגרסא הראשונה. בעוד ביפוקל מתמודדת עם שני מצבי ראייה (טווח קרוב וטווח רחוק), מולטיפוקל מתמודדת עם כל מצבי הראייה.

מדוע בני 40 ומעלה צריכים לבצע בדיקת ראייה ולבחון מעבר למשקפי מולטיפוקל?

גיל 40 הוא הגיל הממוצע בו הראייה שלנו נחלשת ויש צורך במשקפיים. הסיבה לכך היא, ששרירי העין נחלשים. אם כשהיינו צעירים יותר נזקקנו, לרוב, במשקפיים עם אורך מוקד אחד. בגיל 40 ומעלה נזדקק, קרוב לוודאי, למשקפיים במספר אורכי מוקד שונים. שרירי העין שנחלשו מקשים גם על היכולת לעבור בצורה יעילה בין אורכי המוקד השונים.

כך, למשל, נתקשה לצפות במסך הנייד (מרחק קרוב), נתקשה לצפות במסך טלווזיה (מרחק בינוני) וייתכן ונראה מטושטש למרחוק. באמצעות בדיקת ראייה מקצועית, אותה אנו מבצעים בקליניקה של אופטיקה קמחי, אנו מאתרים את כל אורכי המוקד שיש להתאים.

במקום לטייל עם זוג משקפי ראייה, זוג משקפיים למשרד לשני מצבי וזוג משקפיים למרחק רחוק, אנו מתאימים משקפיים עם עדשות מולטיפוקל.

כמה זמן לוקח להתרגל אליהן?

בגרסאות הראשונות היה לוקח להתרגל למולטיפוקל בערך חודש ימים. היום, עם הטכנולוגיות המתקדמות, לוקח לעין להתרגל בין מספר ימים ועד לשבועיים במצב חריג.

מה חשוב לשאול את האופטומטריסט בזמן בדיקת ראייה?

אופטומטריסט מומחה לא צריך לשאול, כיוון שהוא ישאל אתכם באשר להרגלי הראייה שלכם. מה שחשוב הוא להתאים עדשות ראייה מדויקות ומסגרת בגודל מתאים לעדשות עצמן. ישנן מספר חברות מובילות המייצרות ומתאימות עדשות איכותיות בהתאם לתוצאות בדיקת העיניים שביצעתם. חשוב מאוד להקפיד ולרכוש רק עדשות איכותיות, שעומדות בכל הסטנדרטים ותקני האיכות. לצערנו, פעם אחר פעם אנו נתקלים באנשים שהשקיעו כספים במשקפי מולטיפוקל, ובדיקת ראייה שאנו מבצעים להם מראה כי העדשות שהתאימו להם אחרים, לא עונות על צרכי הראייה שלהם.

רוצים להתייעץ עם אופטומטריסט מומחה ללא עלות? התייעצו עם המומחים של Kimchi Yamim ותקבלו ליווי כל הדרך עד להסתגלות מלאה. שיחת ייעוץ בואטס