התאמת משקפיים לפנים

תקציר חסר

איך לבחור משקפיים – המדריך המלא

משקפים הפכו כבר מזמן לפריט אופנתי בשלל סגנונות, עיצובים, צבעים ועיטורים. כשהמבחר גדול יותר, קל להתבלבל וקשה לבחור. יותר מזה, לא כל מסגרת מתאימה לכל אחד ולכן כדאי לסנן אפשרויות ולבחור רק מבין המסגרות המתאימות ביותר. התאמת מסגרת משקפים לפנים אינה משימה מורכבת במיוחד אולם מומלץ מאד לקחת בחשבון פרמטרים חשובים שהופכים את הבחירה למדויקת יותר.

התאמה נכונה של משקפיים יכולה לשדרג את המראה הכללי, להבליט נתונים שרוצים להבליט ולהצניע כאלה שפחות רוצים לחשוף כמו נפיחות מתחת לעניים, גבות דלילות ועוד. מסגרת המשקפיים היא חלק מהאישיות ויש לה חלק מכריע ברושם הראשוני שאנשים עושים עוד לפני שהם מתחילים לדבר.

 

איך להתאים משקפיים לפנים – פרמטרים חשובים

  • יעוד המשקפיים – בחירת המשקפים מושפעת בראש ובראשונה מהיעוד שלהן, והמספר. לדוגמא: לבעלי מספרים גבוהים מומלץ לקחת מסגרות בעלות קוטר עינית קטן. מנגד, בבחירת משקפי מולטיפוקל נעדיף דווקא ללכת על עדשה עם קוטר עינית גדול, על מנת למקסם את שדה הראייה לרחוק וקרוב.
  • נוחות המסגרת – הפרמטר החשוב ביותר בבחירה של משקפים הוא התחושה שיש להן על הפנים. לכל מסגרת יש משקל ומנח שונים. תמיד נעדיף להתאים את המסגרת הקלה והנוחה ביותר, וזאת מאחר ואנו מרכיבים אותה שעות רבות במהלך היום. כמו כן, חשוב לשים לב לחומר הגלם של המסגרת, שאין רגישות לאחד החומרים.
  • צבע המשקפיים – אנשים רבים מתקשים לבחור בין המסגרות השונות בגלל הצבע שלהן. יש מסגרות בצבעים ניטרליים כמו זהב, שחור וכסף ויש מסגרות צבעוניות יותר באדום, ירוק, כחול, סגול ועוד. צבע המשקפיים אינו קשור לבגדים שלובשים או לתכשיטים שעונדים אלא לגוון הפנים בלבד. חשוב שהמסגרת תחמיא ולא תהיה צעקנית מדי או חיוורת מדי. יש אנשים שאוהבים להתאים את צבע המסגרת לצבע העיניים על מנת להדגיש אותן ואחרים יעדיפו להתאים את צבען לצבע השיער שלהם. הכול, בסופו של דבר, תלוי בשאלה האם רוצים שהמשקפיים יבלטו או ייטמעו בפנים.
  • מבנה המשקפיים – ישנן צורות שונות של מסגרות כגון מרובעות, מלבניות, עגולות, חתוליות, אובליות ועוד. לכל מבנה פנים קיימת מסגרת שמתאימה לו והכי חשוב, לא להיכנע לטרנדים חולפים אלא למצוא את מבנה המשקפיים שיחמיא בצורה הטובה ביותר למבנה הפנים.
  • גודל המשקפיים – חשוב לבחור משקפיים שהן בגודל פרופורציונלי לפנים ותואמים את המרשם. אם המסגרת מרגישה קטנה מדי או גדולה מדי, סביר להניח שאינה מתאימה. אם המסגרת לוחצת או גורמת לאי נעימות על הפנים, סביר להניח שהיא קטנה מידי. לעיתים ניתן לכוון את המסגרת כך שתשב באופן מושלם על הפנים, לכן תמיד חשוב להעזר באיש מקצוע.

 

4 סוגים של מבנה פנים והמסגרת שמתאימה להם

  1. מבנה פנים צר וארוך – משקפים לפנים צרות עם מסגרת אובלית או מלבנית שלא חורגת מקו הפנים.
  2. מבנה פנים עגול או מלא – מומלצת מסגרת מרובעת או מלבנית.
  3. מבנה פנים אובלי – כאן יכולה להתאים כל מסגרת ועדיין חשוב שלא תחרוג מקו הפנים.
  4. מבנה פנים מרובע – מסגרת מרובעת או חתולית תתאים למבנה פנים כזה.

 

התאמת משקפיים למבנה הפנים – הבחירה הנכונה

אין תשובה אחת וחד משמעית לשאלה “איזה משקפים מתאימים לי” אבל דבר אחד ברור לחלוטין, מומלץ תמיד לנסות סגנון חדש ולא מוכר או צבע שלא רגילים אליו. דווקא סגנון חדש ולא מוכר יכול להתגלות פתאום כהפתעה מדהימה שגוררת אחריה שפע של מחמאות. במילים אחרות, אפשר תמיד ללכת על בטוח ולבחור במסגרת מוכרת ואפשר לבחור להתנסות במשהו חדש ומקורי שמעניק מראה חדש ומדליק.

לכן, כאשר מדובר בנושא של התאמת משקפים למבנה פנים, מומלץ לבוא לחנות האופטיקה עם ראש פתוח ולא לפסול אופציות חדשות. אופנת המשקפיים מתחדשת ומשתנה בכל שנה ובכל גיל .

 

אופטיקה קמחי – משקפיים אופנתיים ואיכותיים

אנחנו, באופטיקה קמחי, מתמחים במציאת הפתרונות האופטיים הטובים ביותר עבור הלקוחות שלנו. אצלנו תוכלו לבצע בדיקת התאמה לעדשות מולטיפוקל, קוצר ורוחק ראייה, ולבצע בדיקות להתאמת עדשות מגע.אנו מציעים גם פתרונות לשיפור הראיה בעקבות ניתוח לייזר, ניתוח קטרקט או פזילה.

צוות האופטומטריסטים שלנו בעל הסמכה וניסיון עשיר בתחומי האופטיקה השונים והציוד הטכנולוגי שלנו הוא מהמתקדמים שיש. אצלנו תוכלו למצוא משקפי ראיה ושמש לנשים וגברים, משקפי ראיה לילדים ועדשות מגע .

חלק ממגוון המותגים שתוכלו למצוא אצלנו: MOSCOT, Linda Farrow, Celine, MAYKITA  ועוד.

לפרטים נוספים מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון 09-7669447.