איך שמים עדשות מגע

תקציר חסר
תמונת אריזה של עדשות מגע לשימוש יומי עם מסנני קרינה uv

עדשות מגע למתחילים – המדריך המלא

עדשות מגע הן עדשות אותן מרכיבים ישירות על העין. הן מהוות פתרון לאנשים אשר אינם מעוניינים במשקפיים, לעיתים הן נותנות מענה לבעיות ראייה שונות כגון מיופיה פתלוגית וקרטקונוס.

קיימים מגוון חומרי גלם, ופרמטרים שונים בעדשות אלו. התאמה לקוייה של עדשות מגע עלולה להיות מסוכנת בטווח הקצר והארוך של ההרכבה. חשוב מאוד להקפיד על התאמה נכונה של עדשות מגע אצל אופטומטריסט מורשה.

על מנת ללמוד להרכיב ולהסיר עדשות מגע, יש להיוועץ באופטומטריסטים מומחים המסייעים בהתנהלות נכונה עם עדשות.

יש מצבים שבהם, אחרי הרכבת העדשות, הראייה עדיין מטושטשת ולא חדה. הסיבות לכך יכולות להיות עדשות שאינן ממוקמות במרכז העין, עדשות הפוכות, עדשות שלא הורכבו בצורה נכונה או עדשות שלא עברו ניקוי כהלכה.

 

עובדות חשובות על עדשות מגע:

  • ברוב המקרים אין תופעות לוואי שנגרמות כתוצאה מהרכבת עדשות. במקרים של שימוש לא תקין עלולים לסבול מתופעות כגון אדמומית בעיניים, הפרשות ואפילו דלקת.
  • אסור להירדם עם עדשות מגע.
  • מותר להשתמש בטיפות עיניים המתאימות לשימוש עם עדשות מגע. הן מסככות את העיניים ויוצרות תחושת נוחות.
  • עדשות מגע קיימות במגוון פרמטרים והכל בהתאמה של בעל מקצוע מוסמך.
  • עדשות מגע ניתן להרכיב גם עם איפור כל עוד השימוש בהן נכון ומדויק.
  • מבחינת גיל, אין באמת מגבלה וזה בעיקר תלוי בשיקול של ההורים ובמידת האחריות של הילדים. בדרך כלל, לילדים מגיל 13 או 14 קל יותר להתנהל נכון עם עדשות מגע.
  • משך הזמן עד שמסתגלים לעדשות מגע משתנה ותלוי ברגישות השונה של אנשים. זמן ממוצע להסתגלות הוא שבוע, פחות או יותר.
  • אסור בהחלט להשתמש במים רגילים לטיפול בעדשות אלא רק בתמיסות המתאימות לסוג העדשה הספציפי.
  • אין להכנס לים או לבריכה עם עדשות מגע- עדשת מגע היא בעלת תכונה של ספיגת חומרים. היא תספור לתוכה את הנוזלים הנמצאים על פני העין. לכן, אנו נמנע מכניסה לים/בריכה עם העדשות על מנת לשמור על בריאות העין.

 

אופטיקה קמחי – המקום המושלם לעדשות מגע 

החזון שלנו הוא להעניק ללקוחות שלנו פתרונות ראייה מיטביים ולגרום לשיפור ניכר באיכות החיים. החנות שלנו מציעה לכם משקפי ראייה ושמש לנשים, גברים וילדים של מיטב המותגים המובילים בעולם כי אנחנו לא מתפשרים על איכות.

צוות האופטומטריסטים המומחים שלנו משתמש בטכנולוגיה החדשנית ביותר ומבצע מגוון של בדיקות ראייה כגון: בדיקות ראייה לילדים, בדיקות לפני קבלת רישיון נהיגה, בדיקות התאמה לעדשות מגע. אם אתם מעדיפים עדשות מגע על פני משקפים, אצלנו תוכלו למצוא את מיטב מותגי העדשות כגון Alcon, Bausch and Lomb, Johnson and Johnson, ותקבלו הדרכה מקיפה מאנשי המקצוע שלנו.

אנחנו משלבים בין מקצועיות בלתי מתפשרת בהיבט הרפואי ושמירה על עדכנות אופנתית.

לפרטים נוספים מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון 09-7669447.