חנות אופטיקה בהוד השרון

תקציר חסר

חנות אופטיקה בהוד השרון – דגשים חשובים

כאשר מדברים על חנויות אופטיקה חשוב לעשות הבחנה בין שני סוגים. ישנן חנויות אופטיקה שבהן ניתן לרכוש משקפים אבל את בדיקת הראיה מבצעים אופטומטריסטים שלא נמצאים במקום. הסוג השני הוא  חנויות אופטיקה המציעות את כל השירות משלב הבדיקה ועד לרגע שבו הלקוחות יוצאים עם משקפיים שהותאמו להם באופן ספציפי.  לחנויות אלה יתרון עצום מאחר ומיד בתום הבדיקה בוחרים את המסגרת המתאימה ביותר ובתוך כמה ימים המשקפים מוכנים.

 

מגוון סוגים של בדיקות ראיה

  • בדיקת ראיה לילדים – מתבצעת בילדים החל מגיל 8. ילדים צעירים יותר עוברים בדיקות ראיה אצל רופא עיניים מומחה. אצל ילדים רבים הבעיה היא של מיקוד, כפל ראיה או טשטוש ולכן מומלץ מאד לבחור מקום עם מכשור מתקדם וחדשני ולבצע בדיקה כזו אחת לשנה.
  • בדיקת ראיה לקבלת רישיון נהיגה – אחת הדרישות של משרד התחבורה היא ביצוע של בדיקת ראייה על מנת לוודא שהנהגים החדשים רואים היטב ואם מתעוררת בעיה, ניתן להתאים להם משקפים לשיפור הראייה. זוהי בדיקה חשובה השומרת על בטיחותם של הנהגים ורק אופטומטריסטים מומחים יכולים לבצע אותה.
  • התאמת עדשות מגע – מומלץ לבחור מקום המציע מספר סוגים של עדשות מגע כגון: עדשות רכות הידרוג’ל, עדשות רכות סיליקון הידרוג’ל.
  • בדיקות ראיה מולטיפוקל – מגיל 40 ואילך, אנשים רבים סובלים מתופעה שנקראת פרסביופיה. העין מאבדת מהגמישות שלה וכתוצאה מכך נגרם טשטוש ראיה לטווח קרוב ובינוני. אנשים שאינם רוצים להחזיק בכמה זוגות בו זמנית, מעדיפים זוג משקפיים אחד עם עדשות שנותנות מענה לטווחי הראייה השונים.

 

אופטיקה קמחי – המקום המושלם לבדיקות ראיה ופתרונות אופטיים 

אם אתם מחפשים לקנות משקפים או עדשות מגע ובאותו מעמד לבצע גם בדיקת ראיה בהוד השרון, אנחנו החנות עבורכם. אצלנו תוכלו ליהנות מכל סוגי בדיקות הראייה ולרכוש משקפי ראייה ושמש של מיטב המותגים המובילים בעולם. אם אתם מעדיפים עדשות מגע, תמצאו אצלנו מגוון עשיר וייחודי של עדשות באיכות יוצאת דופן.

הקליניקה שלנו מצוידת במיטב הציוד המתקדם והחדשני וצוות האופטומטריסטים שלנו מקצועי ומנוסה. המטרה שלנו היא להתאים עבורכם את הפתרונות האופטיים הטובים ביותר ולהעניק לכם חווית קנייה יוצאת דופן.

לפרטים נוספים מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון 09-7669447.