בחירת משקפי ראייה – מחירים וטיפים

איך בוחרים משקפי ראייה? מהם הטיפים החשובים שתדעו וכמה עולים משקפי ראייה? מומחי אופטיקה קמחי עונים ומסבירים
איך בוחרים משקפי ראייה? מהם הטיפים החשובים שתדעו וכמה עולים משקפי ראייה? מומחי אופטיקה קמחי עונים ומסבירים

קניית משקפי ראייה חדשות אינה עניין של מה בכך. מדובר במשקפיים שעלותן אינה מבוטלת בדרך כלל, אשר אמורים לשרת אתכם נאמנה לתקופה ממושכת. זו משקפי ראייה איכותי ישפיע באופן מהותי על איכות חייכם ועל תפקודכם. בעבודה, בנהיגה, בשעות הפנאי ועוד.

מצד שני, בשוק קיים מבחר עשיר מאוד של משקפי ראייה הנבדלים זה מזה בסוג העדשות, בציפויים, במסגרות. ולא רק, אלא גם בחומרים, בעיצובים וכמובן במותגים העומדים מאחוריהן ועוד. לכן, בחירה של משקפיים חדשים יכולה להיות מבלבלת ובשורות הבאות נעשה לכם סדר בנושא ונסביר כמה עולות משקפי ראייה, האם אפשר למצוא משקפיים זולים, ומה יעזור לכם לבחור את המשקפיים הנכונות.

אנחנו, האופטומטריסטים המומחים של אופטיקה קמחי – ימים, סניף עיר ימים בנתניה, כאן כדי לעשות לכם סדר.

 

מחירי משקפי ראייה מומלצים

כפי שתוכלו לראות באתר שלנו, עלות זוג משקפי ראיה,  יכול להסתכם במאות שקלים ולהגיע עד אלפי שקלים. באופן עקרוני, המחיר מורכב משני היבטים מרכזיים. המסגרת שעלותה היא כמה מאות שקלים. חשוב לציין, שהמחירים משתנים בהתאם למותגים, לעיצוב המסגרת ולחומר שממנו היא עשויה. למשל, מסגרת העשויה טיטניום שהינו קל ועמיד יותר. לחילופין, ציפוי זהב שמייקר. יחד עם זאת, מי שרוצה לדעת כמה עולים משקפיים, צריך להבין שבחירת עדשות וכן ציפוי עדשות, זה הסיפור האמיתי.

בהמשך נרחיב ביתר פירוט לגבי סוגי העדשות השונים. באופן כללי נסביר, שעדשות חד מוקדיות ולמספרים קטנים הן הזולות ביותר. הן יכולות להסתכם במאות שקלים בודדים. יחד עם זאת, במידה ואנו מדברים על מספרים יותר גדולים או בעיות מורכבות של ראייה, הרי שנדרשות עדשות ראייה בעלויות יותר גבוהות. אם החלטתם לבחור בעדשות ביפוקל, עדשות מולטיפוקל או עדשות משרדיות. לחילופין, עדשות מקטבות או עדשות עם ציפוי נגד אור כחול, הרי שהמחירים יהיו גבוהים יותר.

יש לציין, כי גם בכל קטגוריה קיימים הבדלים. אם ניקח למשל משקפי מולטיפוקל. כלומר, עדשות הנותנות מענה לכל המרחקים: קרוב, רחוק וביניים, קיימות מספר חברות. לכל חברה יש דרגות איכות של עדשות, שאפשר להתאים אותן לפי צרכי הלקוח.

טיפים לבחירת משקפי ראיה

  • בצעו בדיקת עיניים (אנחנו מכנים זאת בעגה המקצועית בדיקת ראייה) אצל אופטומטריסטים מורשים בלבד. אצלנו, באופטיקה קמחי – ימים קליניקה עם הציוד המקצועי ביותר לביצוע בדיקת עיניים או בדיקת התאמת עדשות מגע). ספרו לנו על כל הצרכים האישיים שלכם. למשל, קריאה, עבודה מול המחשב וכדומה. לפני שאתם מגיעים לבדיקה, נסו למדוד את המרחק בו אתם מחזיקים ספר או טלפון (סמארטפון) מהראש. תמדדו גם את המרחק בין הראש למסך המחשב שלכם.
  •  את בחירת מסגרת משקפיים לראייה כדאי להתאים למבנה הפנים. כך, למשל, לפנים מאורכות עדיפות מסגרות יחסית מעוגלות. בעוד שלמבנה פנים מעוגלות עדיפות מסגרות מאורכות או מלבניות. הרכיבו את המסגרת על הפנים אצל האופטומטריסט. שימו לב שהיא יושבת היטב על האף והפנים – בלי ללחוץ על הרכות. במידה והן מחליקות, בעל מקצוע אצלנו יתאים לכם אותה – לאחר הרכבת העדשות.
  • אם אתם סובלים, למשל, מתופעה של סנוור שמש, כדאי לבחור בעדשות פולארויד מקטבות למשקפי ראיה בציפוי אנטי ריפלקס. בכל מקרה, כדאי לשקול ציפוי נגד אור כחול שהינו קרינה הנפלטת ממסכי מחשבים או ממסך סמארטפון.
  • תתייעצו עם אופטומטריסט מורשה ומוסמך לגבי סוג העדשה שאתם באמת זקוקים לה. עדשה אשר תשפר את איכות חייכם, בעלויות המתאימות למסגרת התקציב. תזכרו, כי עדשה חד מוקדית מתאימה לקרוב או לרחוק בלבד. עדשות מולטיפוקל למרחק, מחשב וכמובן קריאה. עדשות משרדיות (אופיס) מתאימות למחשב, לקריאה ולחלל החדר בהתאם לצרכי הלקוח.

 

לצפייה במגוון משקפי ראייה המוצעים באתר של חברתנו, ליחצו: משקפי ראייה

למעקב אחרינו ברשתות החברתיות, מוזמנים ליחצו: אינסטגרם | פייסבוק