שלושה טיפים כיצד לבחור משקפי שמש יפים ובריאים

זול עולה ביוקר! שלושה טיפים כיצד לבחור משקפי שמש יפים ובריאים, שגם יתאימו לכן וגם ישמרו על העיניים לאורך זמן
צילום מתוך קולקציית משקפי השמש של אופטיקה קמחי. צילום דודו דיין

משקפי שמש יפים ובריאים מהווים פריט חובה בישראל. הסיבה המרכזית שאנו מרכיבים אותם היא בריאותית. כדי לחסום קרני UV וכדי להגן על העיניים. עם זאת, אי אפשר להתעלם מכך, שאנו בוחרות משקפי שמש גם בהיבט האופנתי.

במיוחד עבור לקוחות אתר אופטיקה קמחי, ריכזו האופטומטריסטיות שלנו שלוש המלצות. המלצות שיסייעו לכם לבחור משקפי שמש יפים ובריאים. בעיקר, הכי מדויקים ומתאימים לכן.

זול עולה ביוקר. בחירת עדשות.

קרינת שמש חזקה ולאורך זמן עלולה לגרום לנזק חמור, לעתים בלתי הפיך, לעין. זה יכול להתבטא בכוויות זמניות לעין, פגיעה צמיתה באיכות הראייה ואפילו לזרז התפתחות קטרקט. אלה רק דוגמאות. תפקידן של העדשות הוא לווסת את עוצמת האור ולחסום כמה שיותר את אותה קרינת UV. אנו, למשל, מקפידים אצלנו באופטיקה להציע אך ורק משקפי שמש עם עדשות העומדות בכל התקנים המחמירים ביותר. לא רבים יודעים, אבל לסובלים מבעיות ראייה, יש אפשרות לשלב במסגרת הנבחרת עדשות שמש  אופטיות וכן עדשות פוטוכרומיות שהן בעלות עוצמת כהות משתנה בהתאם לעוצמת האור. לכן, חשוב מאוד שתסבירו לאופטומטריסטים מהו סדר היום שלכם כדי שיתאימו עבורכם את העדשות המתאימות והאיכותיות ביותר. זיכרו: הרכבת משקפי שמש עם עדשות זולות או עדשות שלא מסננות קרני UV, יפגעו בעין לאורך זמן. 

 

מסגרת של משקפי שמש בוחרים לפי מה שאנו צריכים

אחת הטעויות הבולטות כשאנו בוחרים משקפי שמש, או יותר נכון, את המסגרת שלהן, מתחילה ומסתיימת בהתאמה לצרכים שלנו. מסגרת של משקפי שמש צריכה, קודם כל, להיות נוחה לנו. דעו, כי מסגרת העשויה מחומרים זולים ולא איכותיים עשויה לגרום לנו לאי נוחות לאורך זמן. המסגרת, בשום מצב, לא אמורה להפעיל לחץ על הרכות או על האף. מסגרת אמורה להתאים לצרכים שלנו. אם אנחנו מחפשים משקפי שמש לים, אנחנו נצטרך מסגרת העשויה מחומרים איכותיים אשר אינם מחלידים או מושפעים מזיעה. כך גם אם אנחנו עוסקים בספורט. המסגרת חייבת להיות עמידה לזיעה שהיא מלוחה. גם בנושא מסגרת ישנם תווי תקן. אצלנו באופטיקה, אנחנו כמובן מקפידים על מוצרים בעלי תו תקן מחמיר.

התאמת משקפי שמש, כי בכל זאת זה גם פריט אופנתי

אחרי שהבנו כמה חשוב לבחור מסגרת איכותית, הגיע הזמן לבחור את המסגרת שהכי תחמיא לפנים שלנו. אין זה משנה אם תבחרו משקפי שמש מבית קרטייה, GG ועוד עשרות מותגים איכותיים שאנו מוכרים. החוכמה היא להתאים את המסגרת לפנים שלנו. אנו מתאימים את המסגרת על-פי צורת הפנים, אורך השיער ואפילו צבע השיער וגוון העור. אם הפנים עגולות, קטנות או גדולות, מוארכות או ריבועיות. לכל מבנה פנים יש מסגרת המתאימה לו. אז קחו זמן, תהנו במזגן ובעיקר מהקולקציות שלנו. כמובן, שאפשר להזמין ישירות מהאתר שלנו.

קישור לקולקציות משקפי השמש של אופטיקה קמחי: ליחצו כאן