בדיקת ראיה למשקפי מולטיפוקל – כל התשובות

בדיקת ראיה בכלל, כמו גם בדיקת ראיה למשקפי מולטיפוקל, עושים רק אצל אופטומטריסטים מוסמכים. מומחי אופטיקה קמחי מסבירים מה חשוב לדעת.
חדר קליניקה אופטיקה קמחי. החדר משמש כדי לבצע בדיקת ראיה בנתניה

בדיקת ראיה בכלל, כמו גם בדיקת ראיה למשקפי מולטיפוקל, עושים רק אצל אופטומטריסטים מוסמכים. מומחי אופטיקה קמחי עונים על כל השאלות.

משקפי מולטיפוקל עברו במהלך העשורים האחרונים מהפכה של ממש. רבים מבני הארבעים ומעלה בוחרים בהם. הסיבה לכך פשוטה: ככל שאנו מתבגרים, איכות הראייה שלנו נחלשת. משקפי מולטיפוקל מעניקים פתרון נוח לשלושת טווחי הראייה. קרוב, בינוני וארוך.

ישנם ארבעה כללים שיש להקפיד עליהם בבואנו להתאים משקפי מולטיפוקל.

1. חובה לבצע: בדיקת ראיה למשקפי מולטיפוקל

אצלנו, באופטיקה קמחי – ימים אנו מתמחים בביצוע בדיקת ראיה למשקפי מולטיפוקל בנתניה. האופטומטריסטים המקצועיים שלנו עובדים עם המכשור המתקדם ביותר – מה שמאפשר התאמה מדויקת.

2. חובה לקבל את כל צרכי הלקוח כדי להתאים נכון יותר

אנו מקפידים, בטרם אנו מתחילים עם הבדיקה המקצועית, לאסוף מהלקוח הפוטנציאלי כמה שיותר פרטים. איכות ראייה אנו משיגם באמצעות בדיקת ראייה מדויקת. איכות שימוש וחוויית ראייה אנו משיגים באמצעות שאלון מפורט. בשאלון מפרט הלקוח את הרגלי הקריאה שלו, שימוש במחשב, בזמן נהיגה, רגישות לעוצמות אור ועוד. בהתאם להרגלי הלקוח אנו מציעים פתרונות ראייה.

3. אל תתפשרו על איכות העדשות. 

ביצעתם בדיקת ראייה והאופטומטריסטים רשמו את ההמלצות? השלב הבא הוא בחירת עדשות איכותיות. חלק משמעותי במחיר משקפי מולטיפוקל הן פועל יוצא של איכות העדשות. אנו, למשל, עובדים אך ורק עם עדשות איכותיות, של החברות המובילות. למה? כי הטכנולוגיות ואיכות החומר מאפשרת לנו להעניק את השירות הטוב ביותר שקיים בישראל. קיימות עדשות שונות, חלקן עם ציפוי למניעת השתקפות, חלקן עם מסנני קרינה ועוד. אנו מסבירים היטב ללקוחות שלנו מה הכי נכון עבורם. את זה אנו עושים בזכות… נכון… השאלון המלא.

4. בחירת מסגרת למשקפי מולטיפוקל.

החלק האחרון בהליך הוא 100% אופנתי. עבור רובנו לבחור מסגרת למשקפיים, זה גם עניין של טעם וגם רצון אמיתי להיראות טוב. בוודאי כשמדובר במשקפי מולטיפוקל אותן נרכיב שעות ארוכות. גם בתחום זה, מעבר להיבט של הצורה עצמה, משמעות רבה מבחינת איכות החומרים. גם כאן, לשאלות שנשאלתם משמעות רבה. אם לדוגמא אתם צפויים לבלות בים, תתאים לכם מסגרת העשויה מחומרים מסוימים. אם את רוב זמנכם תשקיעו במשרד, תתאים לכם מסגרת מחומרים אחרים.

אנו תמיד נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה, וכמובן, בהזמנת בדיקת ראיה בנתניה.